2010. augusztus 25., szerda

Főztem

Sziasztok

Tudom nem olyan nagy dolog, hogy főz valaki, mert mi Nők már csak ezt tesszük:) Minden nap, alkalomra, vagy csak kedvtelésből! Ma egy új receptet sikerült megcsinálnom, bár lehet nektek már ismerős.
sajtos-burgonyás bundában sült pulykamell, joghurtos paradicsommal
-elsőre nagyon egyszerű, gyors és finom, jah és még egészséges is!!!
-második, a bunda nem teljesen sikerült
Gyorsan le is írom: vegyél egy kis csirkemellet, jelenleg 60dkg, 20dkg burgonyát ( értsd 3-4db), és 20dkg sajtot, lehet trappista, füstölt, vagy esetleg a kedvenc sajtod is. A burgonyát lereszeljük és megsózzuk, majd kicsavarom, hozzáreszelem a sajtot is, 2 tojás, 4dkg liszt, vagyis a bundája is elkészül a husinak. Közben klopfold ki a húsokat. Sózd is picit:) Forrósíts olajat és mindkét oldalát süss pirosra, vagy próbálkozz kicsit nem megégetni:)
Köret: én fogtam 6paradicsomot, szépen megmostam, felkarikáztam, bele egy nagy tálba, felvágtam egy csokor petrezselymet hozzá, menj ki a kiskertedbe ,onnan a legfinomabb, vegyél 2 fej lila hagymát, kockázd fel. Ha minden a tálban, egy 2dl joghurttal és kis sóval keverd össze. Finoman, hogy a paradicsom karikák egyben maradjanak. Fogj egy tányért, tegyél rá husikát, köretet és jó étvágyat kívánok Neked:))
Sajnos a fényképezés még tanulás alatt, de nem adjuk fel!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése