2010. augusztus 23., hétfő

Az én storym, hu de életszagú...........

Azért egy kicsit nagy vonalakban:)

1982. március 13.-n születtem, Gyulán. Nem, nem pénteken, mielőtt ezen gondolkodnál:) Anyukám és apukám nagy nagy örömére szépen cseperedtem. Voltak kisebb- nagyobb csínytevéseim, de kinek nincs? 3-4 évesen? nem is untatlak, kedves olvasóm. elérkezett az ovi, iskola, majd a gimnázium:) Miután az én nagy örömömre is sikerült leérettségiznem, jött egy kis képzés még 4évig:) Sikerült 2 nyelvvizsgát két szakmát szereznem, egy jogsit is:) Jött egy 4éves szar kapcsolat, amiből sikerült kimenekülnöm, és édesanyámhoz visszaköltöztem. Sajnos sok probléma jött ezután:) De evvel nem is untatlak, jött egy gyors kapcsi, és megérkezett a férjem is:) igen most már tudom, hogy a férjem:) Nem indult minden fényesen, sok problémánk is volt, családi ellenzések, de mindenek végére pontosan 2éve feleségül vett.
És most éldegélünk saját házunkban, kis jószágállományunkkal:))

Azért hoztam létre ezt és a kutyás blogomat, hogy kicsit leírjam, kiírjam magamból a dolgokat:) itt sok receptet fogtok majd látni, hiszen imádok főzni:, sütni)
Ha esetleg nem vagy kíváncsi Rám, vagy olyan hozzászólást szeretnél tenni, ami engem bánt, akkor nem vagy jó helyen és ne is nyisd meg többé, ezt oldalt!!
Aki inge, tudjátok:)
Sok puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése